Wednesday 24 October 2012

Terima Kasih.....

Assalamualaikum....

       1st skali aku ucapkan trm ksh kepada diri sendiri sebab berjaya buat blog sendiri.. Hahaha...
aku ni suke baca blog org tapi blog sendiri pun takde. jadi aku mengambil keputusan untuk mencipta sendiri blog aku untuk tatapan korang semua.

       Oleh kerana ini blog pertama aku. aku ciptakn nama blog aku Releks N Cool. Aku harap bila korang baca blog aku nie korg relesk n cool je..takpayah nak tension2 sgt la..

      lagi satu aku ingin mengucapkan terima kasih kepada seseorang  yang istimewa. nama dia .....(rahsia) kerana dia lah yang memberi ilham untuk aku membuat blog ini.. TERIMA KASIH kepada kasihku..hehehe. Dia juga ada blog, itu pasal la dlm hati ini ada perasaan jeles untuk mempunyai blog sendiri.

     Oh lupa plak nk perkenalkan diri aku pada korang, panggil saja aku en. zizou. sb dulu aku peminat pemain bola dari france iaitu zidane. Nama zizou nie yg bg member2 aku.Aku berumur 25 tahun. masih belum berkahwin. tp tgh menghitung hari untuk berkahwin.. Siapalah yang tak mau khawinkan?

     Ok terima kasih kepada korang semua kerana sudi singgah ke blogku ini....Apa2 yg korang tak puas hati silala comment yee.. Jangan nak malu2 sgt.. klau ada cadangan pun bolehlah tggalkan comment saudara saudari..TERIMA KASIH...


**Jgn Tension2 ok? relesk n cool je..mcm aku....yeaaaaahhhh!!!!!!!

2 comments:

  1. eheemm! untung laa da ade blog! huummm.. okee. saya akan bace dengan penuh releks n cool! semoge blog nii terus kekal. dan jangan hangat3 tahi ayam sudaa.. eheehee :) nice blog ! keep it up en.zizou !

    ReplyDelete
    Replies
    1. trm ksh cik nad..harap dapat membantu..sy budak baru belajar

      Delete