Monday 17 December 2012

Semoga Berjaya

Assalamualaikum...


   Selamat pagi kepada yang membaca blog ku nie pada waktu pagi.. Kepada budak-budak Politeknik seluruh Malaysia selamat memulakan semester baru dengan azam yang baru. Aku juga dulu belajar di Politeknik Shah Alam. Kepada adik-adik junior hormatilah senior-senior anda semua..


   Pada student yang sem 5, Tahniah aku ucapkan kepada anda semua yang telah berjaya menamatkan Latihan Industri. Pada zaman aku dulu lepas tamat latihan industri masih ada lagi masa sebulan untuk menyiapkan report LI untuk di interview oleh pensyarah. Tapi sekarang berbeza dengan dulu. Sekarang student habis je latihan industri, mereka diberi masa seminggu @ 2 minggu sahaja untuk menyiapkan laporan LI.


   JAdi nasihat aku kepada korang siapkan lah laporan LI sewaktu korang tengah menjalani LI kerana jika disiapkan awal tiadalah kelam kabut dibuatnya bila dah start semester baru. Nasihat ini aku tujukan kepada student Politeknik semua bukan untuk Sidia sahaja..hehehehe...






   Kepada yaya..semoga berjaya dalam pelajaran. dapatkan pointer 3.5 ke atas ok..? ingatkan cara untuk blajar macam mana? Good luck..Abang disini sentiasa akan mendoakan yaya...  

No comments:

Post a Comment